Výměna, vrácení, reklamace
Zaslat zboží k nám je možné i přes Zásilkovnu.
Výměna
Pokud potřebujete vyměnit zboží za jinou velikost nebo si přejete vyměnit za jiný model, udělejte prosím novou objednávku a původní zboží pošlete zpět jako vratku. My Vám vrátíme peníze standardně do 14 dnů od přijetí (pravděpodobně mnohem rychleji). Nové zboží pošleme okamžitě po obdržení platby.
Je to nejrychlejší a nejjednodušší způsob výměny.
Vrácení zboží
Pokud Vám zboží nevyhovuje, napište nám nebo zavolejte, zkusíme vymyslet jiné řešení. Pokud jste rozhodnuti ho vrátit:
- Vyplňte formulář níže pro vratku a pokračujte dle instrukcí.
- Originální krabici, prosím, přebalte. Nepřelepujte ani nepopisujte originální krabici.
- Zboží lze zaslat i přes Zásilkovnu, štítek vygenerujete ve formuláři níže. Cenu 59 Kč za zpětnou zásilku odečteme z ceny zboží.
Reklamace
Pokud má zboží vadu, kterou chcete reklamovat, doporučujeme obrátit se na nás nejprve e-mailem s popisem vady a fotografií. Můžete se tak vyhnout dlouhému čekání na vyřízení reklamace. Do předmětu e-mailu napište reklamace
Pokud k nám zboží posíláte vyplňte formulář níže a pokračujte dle instrukcí
- K reklamaci přijímáme pouze vyčištěné zboží. Špinavou, mokrou či jinak hygienicky závadnou obuv vracíme okamžitě zpět.
- Boty musí být zabaleny tak, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy, nejlépe v krabici s měkkou výplní (nemusí být originální).