Výměna, vrácení, reklamace

Výměna

Pokud se nepodařilo vybrat správnou velikost a potřebujete ji vyměnit za jinou nebo si přejete vyměnit za jiný model

  1. Proveďte objednávku na nové boty s platbou předem a do poznámky napište "výměna", ale neplaťte ji.
  2. Vyplňte formulář níže pro výměnu a pokračujte dle instrukcí
  3. Na balíček napište poznámku VÝMĚNA, abychom ho přednostně vyřídili
  4. Jakmile původní boty dorazí, pošleme nové podle nové objednávky

Pozn. Pokud na nové boty spěcháte, lze to řešit jako dvě nezávislé objednávky. Novou zaplatíte a my tu původní vyřešíme jako vratku a vrátíme peníze na účet.

Vrácení zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje, napište nám nebo zavolejte, zkusíme vymyslet jiné řešení. Pokud jste rozhodnuti ho vrátit a jiné si nepřejete:

  • Vyplňte formulář pro vratku a pokračujte dle instrukcí.

Reklamace

Pokud má zboží vadu, kterou chcete reklamovat, doporučujeme obrátit se na nás nejprve e-mailem s popisem vady a fotografií. Můžete se tak vyhnout dlouhému čekání na vyřízení reklamace. Do předmětu e-mailu napište reklamace

Pokud k nám zboží posíláte vyplňte formulář a pokračujte dle instrukcí

  • K reklamaci přijímáme pouze vyčištěné zboží. Špinavou, mokrou či jinak hygienicky závadnou obuv vracíme okamžitě zpět.
  • Boty musí být zabaleny tak, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy, nejlépe v krabici s měkkou výplní (nemusí být originální).

Reklamační řád