Výměna, vrácení, reklamace

Výměna

Pokud se nepodařilo vybrat správnou velikost a potřebujete ji vyměnit za jinou nebo si přejete vyměnit za jiný model

  1. Proveďte objednávku na nové boty s platbou předem a do poznámky napište "výměna", ale neplaťte ji.
  2. Vyplňte formulář pro výměnu a vrácení zboží 
  3. Pošlete nevyhovující boty spolu s formulářem zpět na adresu: Kristýna Běželová, 28. října 237, Kralupy n. Vlt., 27801 nebo podejte na pobočku Zásilkovny s kódem 953 14 223. Obsluha vytiskne štítek a zašle balíček k nám. 
  4. Na balíček napište poznámku VÝMĚNA, abychom ho přednostně vyřídili
  5. Jakmile původní boty dorazí, pošleme nové podle nové objednávky

Pozn. Pokud na nové boty spěcháte, lze to řešit jako dvě nezávislé objednávky. Novou zaplatíte a my tu původní vyřešíme jako vratku a vrátíme peníze na účet.

Vrácení zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje, napište nám nebo zavolejte, zkusíme vymyslet jiné řešení. Pokud jste rozhodnuti ho vrátit a jiné si nepřejete:

  1. Vyplňte formulář pro výměnu a vrácení zboží
  2. Pošlete nevyhovující boty zpět spolu s formulářem na adresu: Kristýna Běželová, 28. října 237, Kralupy n. Vlt., 27801 nebo podejte na pobočku Zásilkovny s kódem 953 14 223. Obsluha vytiskne štítek a zašle balíček k nám. Cena 59 Kč (2 € ze Slovenska) bude započtena oproti ceně vrácených bot.

Reklamace

Pokud má zboží vadu, kterou chcete reklamovat, doporučujeme obrátit se na nás nejprve e-mailem s popisem vady a fotografií. Můžete se tak vyhnout dlouhému čekání na vyřízení reklamace. Do předmětu e-mailu napište reklamace

Pokud k nám zboží posíláte

  1. Do průvodního dopisu popište reklamované vady a napište svoji adresu, na kterou máme zboží zpět poslat a preferovaný způsob dopravy (Balík do ruky, balík na poštu, Uloženka...)
  2. Přiložte kopii faktury nebo souhrn objednávky z e-mailu 
  3. Reklamované zboží pošlete na adresu: Kristýna Běželová, 28. října 237, Kralupy n. Vlt., 27801 nebo podejte na pobočku Zásilkovny s kódem 953 14 223. Obsluha vytiskne štítek a zašle balíček k nám. 
  4. K reklamaci přijímáme pouze vyčištěné zboží. Špinavou, mokrou či jinak hygienicky závadnou obuv vracíme okamžitě zpět. 
  5. Boty musí být zabaleny tak, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy, nejlépe v krabici s měkkou výplní (nemusí být originální).

Reklamační řád