Výměna, vrácení, reklamace
Výměna
Pokud se nepodařilo vybrat správnou velikost a potřebujete ji vyměnit za jinou nebo si přejete vyměnit za jiný model
- Proveďte objednávku na nové boty s platbou předem a do poznámky napište "výměna", ale neplaťte ji.
- Vyplňte formulář níže pro výměnu a pokračujte dle instrukcí
- Na balíček napište poznámku VÝMĚNA, abychom ho přednostně vyřídili
- Jakmile původní boty dorazí, pošleme nové podle nové objednávky
Pozn. Pokud na nové boty spěcháte, lze to řešit jako dvě nezávislé objednávky. Novou zaplatíte a my tu původní vyřešíme jako vratku a vrátíme peníze na účet.
Vrácení zboží
Pokud Vám zboží nevyhovuje, napište nám nebo zavolejte, zkusíme vymyslet jiné řešení. Pokud jste rozhodnuti ho vrátit a jiné si nepřejete:
- Vyplňte formulář pro vratku a pokračujte dle instrukcí.
Reklamace
Pokud má zboží vadu, kterou chcete reklamovat, doporučujeme obrátit se na nás nejprve e-mailem s popisem vady a fotografií. Můžete se tak vyhnout dlouhému čekání na vyřízení reklamace. Do předmětu e-mailu napište reklamace
Pokud k nám zboží posíláte vyplňte formulář a pokračujte dle instrukcí
- K reklamaci přijímáme pouze vyčištěné zboží. Špinavou, mokrou či jinak hygienicky závadnou obuv vracíme okamžitě zpět.
- Boty musí být zabaleny tak, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy, nejlépe v krabici s měkkou výplní (nemusí být originální).