Výměna, vrácení, reklamace

VÝMĚNA, VRÁCENÍ - BALÍČKY NÁM ZASÍLEJTE PŘES ZPĚTNÝ KOD ZÁSILKOVNY: 96034861. Kód pro reklamace zašleme individuálně.

 

Přes jiné dopravce nelze balíčky zaslat. BALÍČEK LZE OSOBNĚ PŘINÉST NA ADRESU OBCHODU: POD HARFOU 981/25, 190 00 PRAHA 9. 

 

Výměna

Pokud potřebujete vyměnit zboží za jinou velikost nebo si přejete vyměnit za jiný model, udělejte prosím novou objednávku a původní zboží pošlete zpět jako vratku přes zpětný kód zásilkovny či přineste osobně. My Vám vrátíme peníze standardně do 14 dnů od přijetí (pravděpodobně mnohem rychleji). Nové zboží pošleme okamžitě po obdržení platby.

Pro vrácení využijte Formulář PDF nebo Formulář MS Word.

Boty nesmí být nošené. Mohou být zkoušené pouze tak, jako byste je zkusili v kamenném obchodě. Děkujeme!

Je to nejrychlejší a nejjednodušší způsob výměny.

 

Vrácení zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje, napište nám nebo zavolejte, zkusíme vymyslet jiné řešení.

Pokud jste rozhodnuti ho vrátit:

  • Vyplňte formulář Formulář ke stažení pro odstoupení od smlouvy PDF nebo Formulář ke stažení pro odstoupení od smlouvy MS Word
  • Originální krabici, prosím, přebalte. Nepřelepujte ani nepopisujte originální krabici.
  • Boty nesmí být nošené. Mohou být zkoušené pouze tak, jako byste je zkusili v kamenném obchodě. Děkujeme!
  • Zboží lze zaslat i přes Zásilkovnu za cenu 59 Kč a my ji odečteme z ceny zboží. 
  • Zpětnou zásilku hradíte vy.
  • Vy máte naopak nárok na to, abychom vám vrátili cenu za dopravu zboží k vám.
  • Její výše odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli.
  • Adresa pro osobní vrácení je: Pod Harfou 981/25, 190 00 Praha 9 

Pro vrácení využijte Formulář PDF nebo Formulář MS Word.

Postup odstoupení od smlouvy se řídí podle všeobecných obchodních podmínek. 

 

Reklamace

Pokud má zboží vadu, kterou chcete reklamovat, doporučujeme obrátit se na nás nejprve e-mailem s popisem vady a fotografií. Můžete se tak vyhnout dlouhému čekání na vyřízení reklamace. Do předmětu e-mailu napište reklamace. 

Pokud k nám zboží posíláte, vyplňte prosím Formulář MS Word  nebo Formulář PDF a pokračujte dle instrukcí

  • K reklamaci přijímáme pouze vyčištěné zboží. 
  • Špinavou, mokrou či jinak hygienicky závadnou obuv vracíme okamžitě zpět.
  • Boty musí být zabaleny tak, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy, nejlépe v krabici s měkkou výplní (nemusí být originální).
  • Jakmile obdržíme balíček, ozveme se s dalším postupem. 

Všeobecné obchodní podmínky už asi znáte, raději ještě mrkněte i na reklamační řád. 

 Zpětná zásilka

  • stačí, aby zákazník nahlásil unikátní kód zpětné zásilky při podání na jednom z podacích míst Zásilkovny
  • obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá zákazníkovi potvrzení o převzetí zásilky
  • unikátní kód zpětné zásilky je: 96034861

Adresa pro osobní vrácení či reklamaci zboží: Barefoot boty s.r.o., Pod Harfou 981/25, 190 00 Praha 9 (poslední obchodní prostor), tel.: +420 604 674 646.